70%-ban az étrended határozza meg a külsődet!

Itt a gyorstalpaló tudásanyag ahhoz, hogy szélsebesen átlásd a több 10.000 oldalnyi anyagot!


Szabadon dönthetsz, kéred-e a tananyagot!

Mit jelent az, hogy az étrended 70%-ban a legfontosabb?

  • Minden nő megtartja a legszűkebb farmerját. Abban reménykedünk ilyenkor, hogy újra felvehetjük. Bármit, bármikor felvehetsz, ha odafigyelsz a táplálkozásodra, ugyanis ebben van a titok kulcsa.
  • A legtöbbünknek az a problémája, hogy rengeteget edzünk, mégsem érjük el a kívánt változást, a formás feneket, vagy a lapos hasat.
  • Nagyon egyszerű ilyenkor mi okozza a bonyodalmat. Mint ahogy az elterjedt állítás, hirdeti:
  • You can not outrun a bad diet! A hibás étrended, nem lehet lefutni!
  • Az étrended az elsődleges a királynői alakod megtartásához. A hibás étrendi alapokat a tengernyi edzés sem tudja kijavítani.
  • De ne aggódj, nem a Te hibád, ha eddig nem sikerült. Most kijavítjuk, amit rosszul tudtunk, és az a cél, hogy én is Veled fejlődjek.

Az ingyenesen MÉG letölthető tananyaggal 11 levelet fogsz kapni arról, hogyan maradhatsz egészséges és szép nő. Örülök, hogy segíthetek Neked!

  • Iktasd ki a diéta előtt a főbb, gátló lelki okaidat! A lelkeddel kell kezdeni.
  • Mi jogosít fel arra, hogy erről írjak Neked? Miben segíthetek én, amit MÁS nem tud?
  • Hogyan kell úgy diétázni egy egész életen keresztül, hogy egészséges és karcsú maradj?
  • Melyik fehérjepor a Neked való? Fusd át ezt, és azonnal átlátod!
  • Nem ígérem, hogy bármit ehetsz majd. De azt igen, hogy a legtöbb kedvenc édességed helyettesítheted ezekkel a sütikkel?
  • Íme a konkrét étrended, pontos adagolással Palatinus Tünde fitnesz világbajnoktól!
  • Mivel lehet gyorsítani a diétán? Már megváltozott a világ, nem kell szenvedned, ha fogyókúrázol.
  • szénhidrátok mennyiségét redukáld, a fehérjék és zsírok arányát pedig emeld. Így csináld!
  • A fitnesz modell lányok első számú segítsége ez. Miért javaslom Neked is?
  • NEM csak a külsőnk miatt diétázunk. Hanem az egészségünk és a gyorsan pörgő elménk karbantartása miatt is. Az okos nő, vonzó! A ruganyos anyuka pedig többet tud játszani a gyerekével.

Szabadon dönthetsz, kéred-e a tananyagot!

Miért hallgatnál rám?

Mező Mónika vagyok, a Peak vezetője már több mint 16 éve.

  • A női Peak termékeket én állítom össze, és nem telt el úgy nap, hogy ne használtam volna valamelyik terméket. Ha elakadtál a sport étrend kiegészítő dömpingben, a letölthető tananyagból, stabil alapokra tehetsz szert.
  • Kik használnak még Peaket?

  • Ők azok a női élsportolók, és családanyák, akikre átragasztottam a lelkesedésem, és évek vagy évtizedek óta Velem vannak.
  • Péntek Enikő
    edző

  • Lubics Szilvia
    ultra-maratonista

  • Verrasztó Evelyn
    olimpiai kerettag úszó

  • Nagy Csilla
    fitnesz modell, főszerkesztő

  • Füzi Krisztia
    fitnesz modell

  • Zelenij Linda
    magyar MTB válogatott

  • Palatinus Tünde
    fitnesz világbajnok

  • Szabó Csillag
    Miss International Hungary 2016

  • Zsoldos-Szabó Tímea
    fitnesz modell anyuka

Amit a Peak-ről írtatok

  • „Már jó ideje olvasom a tőled kapott leveleket, falom a szavaidat, semmit nem törlök ki, folyamatosan jegyzetelek belőle. Még sosem találkoztam ilyen professzionális, érdekes, könnyen érthető, lényegre törő írásokkal. Szinte mindig mintha tényleg hozzám szólnál, de mégsem tolakodó. Tetszik, hogy magadról is őszintén írsz, és hihetetlen mennyi munkát fektetsz abba, hogy mindenkivel megoszd a tudásod! Csak gratulálni tudok a munkádhoz és az egész rendszerhez, amit képviselsz! További sok sikert kívánok!” - Szatmári Mariann
  • „Végre elkezdtem fogyni, nem éhezem és sokkal jobban érzem magam, pedig nincs 1 hónapja, hogy fogyasztom a termékeket. Önbizalom növekedés - azért is sikerül végre sportolok, ha nem is minden nap, jobb kedv, megint vigyorgok, a cukorbetegségemre szedett gyógyszer adag csökken, a vérnyomásom is erre a sorsra jut, legalábbis az orvosom szerint.” - Varga Kati
  • „Én nagyon szeretem a Peak termékeket, folyamatosan rendelgetek is hol ezt, hol azt, szerintem nagyon jó minőségűek, semmi mellékhatást nem tapasztalok az étrend kiegészítőktől, ahogy elfogynak, rendelgetem is meg őket újra, mert beváltak!” - Székely Sára
  • „Szia Móni! Köszönöm szépen a sok segítséget IS amit tőled kapok. Hogy is szólt a régi DM szlogen? "Mert itt érzem, hogy fontos vagyok!" Na én ezt érzem Nálatok!” - Lukács Ildikó
  • „Kedves Mónika! Maximálisan elégedett vagyok a táplálék kiegészítőkkel. Rendszeresen sportolok már több, 10 éve heti 4-6 alkalommal, és 3 éve száműztem étrendemből a finomított szénhidrátokat. Sajnos a stresszesebb időszakokban (mostanában volt ilyen bőven) automatikusan kívánom az édes ízű, laktató dolgokat, erre a célra korábban alacsony GI indexű, csökkentett ch-ju péksütiket vettem, de valahogy ezek egy idő után függőséget okoztak, és csak egyre többet kívántam volna belőlük. Ami nagyon nagy pozitívum számomra, hogy a "Delicious Whey" fehérjeporokból bármilyen sütit elő tudok állítani (akár mikróban 3 perc alatt), és annyira eltelít, hogy el is felejtettem többször vacsorázni. :) Ja, és korábban ideig-óráig próbálkoztam már másmilyen fehérje porokkal, de egyikkel sem voltam elégedett, nem váltották be a hozzájuk fűzött ígéreteket, a Peak-ben viszont nem csalódtam. :)” - Blaubacher Anna
  • „Nagyon, de nagyon ajánlom a Peak termékeket Mindenkinek!"
  • „Nekem egy személyi edző ajánlotta, amikor Sárkányhajó EB-re készültem tavaly. Úgy éreztem, hogy fizikailag, lelkileg felkészültem, viszont az étkezésemet is a versenyhez akartam igazítani. Egy hónapom volt rá, hogy összeszedjem magam és SIKERÜLT!!! ” - Szitás Zsuzsanna

Források

Burke, E. R. Pyruvate. New Canaan, C.T. Keats Publishing, 1997:40. Burke, E. R. Boosting exercise performance with pyruvate and dihydroxyacetone. Health & Nutrition Breakthroughs. January 1998.

Kalman, D., et al. Effects of exogenous pyruvate on body composition and energy levels. Med Sci Exer Sport. 30(5), 1998.

Kalman, D., et al. Effect of pyruvate supplementation on body composition and mood. Curr Ther Res. 59(11):793-802, 1998. http://ajcn.nutrition.org/content/59/2/331

Blomstrad, E.,Newsholme, E. A., et al. Branched-chain amino acids and central fatigue. Journal of Nutrition. 136(1):274S-276S, 2006.

Influence of ingesting a solution of branched-chain amino acids on perceived exertion during exercise. Acta Physiol Scand. 159(1):41-49, 1997.

Mittleman, K. D., et al. Branched-chain amino acids prolong exercise during heat stress in men and women. Med Sci Sports Exerc. 30(1):83-91, 1998.

Kaufman, K. Fish oils control obesity and prevent degenerative diseases. Vitamin Research News. 16(8), 2002.

Ergas, D., et al. n-3 fatty acids and the immune system in autoimmunity. Isr Med Assoc J. 4(1):34-38, 2002.

Bernard-Gallon, D. J., et al. Differential effects of n-3 and n-6 polyunsaturated fatty acids on BRCA1 and BRCA2 gene expression in breast cell lines. British Journal of Nutrition. 87(4):281-289, 2002.

Calder, P. C. Dietary modification of inflammation with lipids. Proc Nutr Soc. 61(3):345-358, 2002.

Brilla, L. R., et al. Effect of fish oil supplementation and exercise on serum lipids and aerobic fitness. J Sports Med. 30(2):173-177, 1990.

Dean, W., et al. Medium chain triglycerides (MCTs): Beneficial effects on energy, atherosclerosis and aging. Vitamin Research News. 17(7), 2003.

Konig, D. A., et al. Essential fatty acids, immune function, and exercise. Exercise Immunology Review. 3:1-31, 1997.

Maroon, J. C., et al. omega-3 Fatty acids (fish oil) as an anti-inflammatory: an alternative to nonsteroidal anti-inflammatory drugs for discogenic pain. Surg Neurol. 65(4):326-331, 2006.

Firshein, R. The Nutraceutical Revolution. Riverhead Books via Penguin Putnam Inc., New York, USA. 1998:44.

Hainer, V., et al. The role of oils containing triacylglycerols and medium-chain fatty acids in the treatment of obesity. The effect of resting energy expenditure and serum lipids. Cas Lek Cesk. 133(12):373-375, 1994.

Human study demonstrated the ability of MCTs (15 ml per day) to prevent diet-induced decline in basal metabolic rate in obese patients. Baba, N., et al. Enhanced thermogenesis and diminished depostion of fat in response to overfeeding with diet containing medium chain triglycerides. American Journal of Clinical Nutrition. 35(4):678-682, 1982.

Masoro, E. J., et al. Dietary restriction. Exp Gerontol. 30:291-298, 1995.

Rajindar, S., et al. Oxidative stress, caloric restriction, and aging. Science. 273:59-63, 1996.

Ingram, D. K., et al. Dietary restriction benefits learning and motor performance. Gerontology. 42(1):78-81, 1987.

Merchant, A. T., et al. Protein intake is inversely associated with abdominal obesity in a multi-ethnic population. Journal of Nutrition. 135(5):1196-1201, 2005.

Hobbs, L. S. Fat news: Dietary protein increases weight loss. All Natural Muscular Development. 34(2):170, 1997.

Burke, D. G., et al. The effect of whey protein supplementation with and without creatine monohydrate combined with resistance training on lean tissue mass and muscle strength. Int J Sport Nutr Exerc Metab. 11(3):349-364, 2001.

Cornish, S. M., et al. Conjugated linoleic acid combined with creatine monohydrate and whey protein supplementation during strength training. Int J Sport Nutr Exerc Metab. 19(1):79-96, 2009.

Marshall, K. Therapeutic applications of whey protein. Alternative Medicine Review. 9(2):136-156, 2004.

Walker, T. B., et al. The influence of 8 weeks of whey-protein and leucine supplementation on physical and cognitive performance. Int J Sport Nutr Exerc Metab. 20(5):409-417, 2010.

Hall, W. L., et al. Casein and whey exert different effects on plasma amino acid profiles, gastrointestinal hormone secretion and appetite. British Journal of Nutrition. 89(2):239-248, 2003.

Luhovyy, B. L., et al. Whey proteins in the regulation of food intake and satiety. Journal of the American College of Nutrition. 26(6):704S-712S, 2007.

Sinatra, S. T., et al. L-Carnitine and the Heart. Keats Publishing. Los Angeles, USA. 1999:21.

Arenas, J., et al. Effects of L-carnitine on the pyruvate dehydrogenase complex and carnitine palmitoyl transferase activities in muscle of endurance athletes. FEBS Lett. 341(1):91-93, 1994.

Cook, M. E., p al. Immune modulation by altered nutrient metabolism: nutrional control of immune-induced growth depression. Poultry Science. 72(7):1301-1305, 1993.

Papamandjaris, A. A., et al. Medium chain fatty acid metabolism and energy expenditure: obesity treatment implications. Life Sciences. 62:1203-1215, 1998.